pApEr tOwns ♥




Hee allemaal,

Oke ik ben echt nog maar net thuis van de bioscoop...
Ik was zo blij toen ik hoorde dat Paper Towns in de bioscoop kwam. Ik en m'n zus wilden toch al wat leuks doen en toen dachten we waarom niet naar de bioscoop? We namen ons jongste zusje ook mee, lekker gezellig en gingen naar de bioscoop. We gingen naar Paper Towns!


Echt een superleuke film! Ik heb het boek niet gelezen van Paper Towns, maar ik kan je vertellen dat de film echt super is om te zien! Ik ga niet te veel vertellen over de film, want ja anders is het natuurlijk niet leuk meer als jij hem nog graag wilt zien.

Klik hier voor de trailer van Paper Towns.


Paper Towns is een verfilmd boek van John Green.
Paper Towns gaat over Quentin ( gespeeld door Nat Wolff) en zijn raadselachtige buurmeisje Margo ( gespeeld door Cara Delevingne), die echt dol is op mysteries, dat ze er zelf een is geworden. Margo neemt Quentin mee op een onvergetelijk avontuur midden in de nacht, maar na die nacht is Margo totaal verdwenen. Ze liet alleen een aantal cryptische aanwijzingen achter die Quentin moet ontcijferen. De zoektocht wordt voor Quentin en zijn vrienden een bijzonder hilarisch maar ook een ontroerende belevenis. Om Margo terug te vinden, moet Quentin ontdekken wat de waarde is van echte vriendschap en echte liefde...


Ik was erg tevreden over deze film, ik heb echt twee uur lang met genot naar deze film gekeken. Al moet ik wel zeggen dat ik het einde van deze film wat minder vond...

Ik raad jullie aan om wel naar deze film te gaan -als je er al over na zat te denken-, het is echt een erg leuke film!


Sorry ik moet zeggen dit is geen artikel zoals ik gezegt had dat zou komen, maar ik wilde dit echt zo graag met jullie delen! Stay Tuned. Ik kan nog niet al te veel verklappen, maar ik ben bezig voor een aantal video's voor op YouTube over.... 

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
♥ 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥