Review: Colour Sphere Oogschaduw ♥.



Eindelijk heb ik weer eens een echte review voor jullie (Het is al echt weer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb nu ik er bij na denk). 


Ik was in Rome en daar zag ik allemaal geweldige cosmetica winkels, waaronder de KiKo en natuurlijk ga ik overal naar binnen. Ik moet wel echt bekennen dat ik continue best weinig tijd had om overal goed rond te neuzen (wat ik altijd doe in winkels zoals Sephora, Mac, KiKo etc.) want ik was namelijk met mijn hele familie en naja dan is dat niet echt leuk voor hun als ze bij elke cosmetica winkel uren op mij moeten staan wachten. Toch is het me wel gelukt om een super mooie oogschaduw te scoren van de KiKo. Ik kwam binnen bij de KiKo en mijn ogen vielen meteen op deze mooie oogschaduw (Oke eigenlijk niet, maar dit maakt mijn verhaaltje mooier haha oke just joking). Even serieus, ik liep de KiKo binnen, ofcourse ging ik als eerst even rond neuzen bij de Lipsticks en dergelijke en later bedacht ik me om naar de oogschaduws te gaan en toen zag ik deze mooie oogschaduw!




De Colour Sphere nummer 18! Ik vind hem echt super mooi! Hij is lekker licht en shimmery, waar ik best wel van houd en ook voor bij mijn daily make-up zocht ik eigenlijk nog een lichte en shimmer oogschaduw want naja de oude (van Gosh) is aan het op gaan haha.





Maar deze Duo oogschaduw was wel echt een goede aankoop!
De pigment is echt super goed en hij was ook helemaal niet duur! Hij was namelijk afgeprijst! Van € 6,90 was hij nu voor maar € 3,40! Nou toen ik die prijs zag dacht ik meteen van mee nemen, daarvoor kan ik hem echt wel uit proberen. Want naja ik was nog niet heel erg bekend met de producten van de KiKo omdat ik er eigenlijk nooit kom omdat er geen KiKo in de buurt is bij mij.



Maar als ik in het buitenland zit en ik zie een KiKo probeer ik er wel altijd even naar toe te gaan.


Ik vind deze Colour Sphere oogschaduw van de KiKo wel echt het kopen waard! Het is een supermooie kleur en de prijs valt ook nog eens reuze mee!




Q (Antwoord in de comments?): Wat is jouwn favoriete make-up merk?

A: Max Factor en L'oréal.

Lot's Of Love,

Anne-Lynn.
♥ 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥