Review Mua Romantic Efflorescence Palette ♥



Elke keer als ik naar de Kruidvat ging om even iets te kopen en ik stond bij de kassa om af te rekenen zag ik dit palette staan... Iedere keer wilde ik er stiekem wel een van mee nemen, maar ik dacht tja eigenlijk ben ik best wel onbekend met MUA. Máár ik dacht de afgelopen keer dat ik bij de Kruidvat was van 'Jah hij is maar € 4,99 en eigenlijk kan ik voor dat geld het niet laten om dit palette te kopen en uit te proberen' want naja ik vond/ vind de kleuren van dit palette echt prachtig!


Ik vind de verpakking persoonlijk chiquer aan de buitenkant dan als je de binnenkant, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik vind namelijk zelf de binnenkant een beetje saai en niet geheel bijzonder.


De Kleuren van het palette vind ik echt supermooi! Je hebt zes matte oogschaduw kleuren en zes shimmer oogschaduw kleuren! Er zit ook een simpele spons applicator bij - wat ik zelf nooit heel erg fijn vind om te gebruiken (maar)- erg handig.


De kleuren hebben ook allemaal van die leuke namen:


Op je vinger lijkt alsof de zogenaamde 'Mesmeric' een goed pigment heeft. Dit was namelijk wat er aan oogschaduw op mijn vinger zat na er 2 keer m'n vinger in de oogschaduw wrijven? (geen idee hoe ik dit nou goed moet verwoorden).


Maar als je de swatches ziet valt de Mesmeric zwaar tegen qua pigment. Ik moet zeggen dat de shimmer kleuren een zoveel beter pigment hebben dan de matte oogschaduw kleuren!

Van Links naar Rechts:
Flery, Lavish, Obsessed, Corrupt, Tempt, Mesmeric.

Dezelfde kleuren als de foto hiervoor, maar dan in zonlicht.

Van Links naar Rechts:
Captivate, Reveal, Siren, Exposed, Magnet, Bewitch.
Dezelfde kleuren als de foto hiervoor, maar dan in zonlicht.
Het helpt heel erg qua pigment van je oogschaduw om echt eerst een oogschaduw basis aan te brengen! Dus dat is zeker een Do voor dit Oogschaduw Palette. Vooral bij de Matte oogschaduw kleuren van dit palette is het een aanrader om oogschaduw basis te gebruiken, de shimmer kleuren zouden eventueel ook zonder kunnen.

Links: Met Oogschaduw Basis, Rechts: Zonder Oogschaduw Basis.
Ik vind dit zeker een supermooi palette als het er om gaat hoe je hem in de winkel ziet of aan de buitenkant, maar vanaf het moment dat je hem daadwerkelijk gaat gebruiken zou het palette nog wel ergens iets beter zijn. De shimmer kleuren vind ik dan wel weer mooi, maar als het tot de matte oogschaduw kleuren komt moet je wel echt even wat moeite doen om het zichtbaar aan te brengen en je best doen om de kleur te zien. Voor de rest vind ik het een super palette en al helemaal voor maar € 4,99 !

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
 ♥


Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥