Vakantie struggles... ♥

Je zult het vast wel herkennen... De vakantie struggles of beter gezegd de koffer struggles.
Vooral wat neem je nou wel en niet mee op vakantie en vergeet ik niks?! In dit artikel wil ik die struggle iets makkelijker maken voor jullie door een zo algemeen mogelijke checklist voor jullie te maken.

Kleding:

- Ondergoed.
- Sokken.
- Korte broekjes.
- Rokjes.
- Hempjes.
- T-shirts.
- Jurken.
- Sportkleding (?).
- Bikini.
- Vest (?).
- Pyjama.
- Schoenen.
- Jas (?).

Verzorging:

- Tandenborstel + Tandpasta.
- Borstel (+ Haarspray/ Haarlak).
- Elastiekjes/ Knipjes.
- Deo.
- Parfum.
- Make-up (+ kwasten).
- Make-up Remover.
- Shampoo, Conditioner, douchegel.
-  Zonne Brand (+ eventueel ook voor je haar).
- Aftersun.
- Body Lotion.
- Stijltang, Krultang, Föhn.
- scheermesjes + scheerschuim.

Elektronica:

- Mobiel (+ oplader).
- Tablet/ Laptop (+ oplader).
- Dvd's.
- Cd's.
- Powerbank (+ oplader).
- Telefoonhoesjes (? sorry ik ben addicted to phone cases).
- Camera ( + oplader, SD kaart).
- Oordopjes.

Overig:

- Portemonnee (+ geld, bankpas).
- Paspoort/ ID kaart.
- Tijdschrift/ Boek.
- Zonnebril.
- Gewone bril.
- Lenzen, Lenzenvloeistof, spiegel (?).
- Maandverband/ Tampons.
- Boekje om te schrijven.
- Paar pennen/ potloden.
- Sieraden.
- Kaarten.
- Medicijnen!
- Goed humeur.

Ik hoop dat jullie en ik nu niks meer vergeten om op vakantie te gaan!
Ik zeg alvast: "Have a nice holiday you all!"

QOTD: Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Ik ga naar Rome dit jaar!

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
♥ 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥