Fashion Wishlist #2 ♥

Hee Allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een "Fashion Wishlist" heb gepost, maar ik moet zeggen dat er echt weer zoveel dingen zijn die ik graag zou willen hebben...

Oke ik weet het dat de tijd voor een witte broek en witte schoenen een beetje voorbij is, maar alsnog vind ik deze items wel echt superleuk!

Schakel armband Janneke Junior - Buddha to Buddha : € 155,-.
Rosewood/ Solid green zonnebril - Kerbholz Herrmann : € 149,95
Privacy handtas - Guess : € 150,-.
Polo - Ralph Lauren Golf : € 94,95.
High Rise Super Skinny Slim Fit Jeans Off White - Calvin Klein : Normaal € 99,95 nu: € 39,95.Air Max Thea - Nike : € 119,95.

Ik kwam deze items eigenlijk gewoon tegen toen ik even op was kleding sites aan het rondkijken was naar leuke items. Ik zag ze en het eerst wat ik dacht was "OMG DIT MOET IK HEBBEN... als ik wat meer geld heb haha". Want ja het zijn niet bepaald de goedkoopste items... Maar gelukkig zijn er best veel kledingstukken waarvan er bijvoorbeeld een replica/ dupe van is... zoals een zwarte polo, die kun je makkelijk van een ander goedkoper merkje of misschien geen merkje krijgen. De tas, je hebt vast wel veel tassen met het zelfde model alleen dan zonder merkje of misschien een nog wat onbekend en goedkoop merkje en de zonnebril kun je overal wel vinden. De armband en de schoenen is denk ik wat moeilijk om een dupe van te vinden, maar die zijn er ook vast wel.

Dit was alweer mijn Fashion Wishlist van eigenlijk deze avond/ week.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥