Review: Magic Wimpers ♥


Hee allemaal,

Een paar dagen geleden kreeg ik van mijn moeder Magic Wimpers ( Ik heb dus geen idee waar ze ze gekocht heeft en hoe duur het was). Maar ik heb even research gedaan en je kunt op de site http://magicwimpers.nl/ Magic wimpers bestellen. Daar kosten ze € 19,95.


Wat zijn Magic Wimpers?
Zoals het op de site staat zouden Magic Wimpers hét alternatief voor wimperextensions  zijn. Het zijn kleine natuurlijke vezeltjes die zich bij het aanbrengen hechten aan en tussen de laagjes van je mascara waardoor je wimpers voller en langer worden.De natuurlijke vezeltjes hechen zich niet aan je wimpers, maar tussend e lagen van je mascara.

Voordelen van de Magic Wimpers (zoals het op de site staat).
Magic Wimpers is niet schadelijk voor je wimpers.
Je kunt Magic Wimpers eenvoudig zelf aanbrengen.
Je kunt het effect van Magic Wimpers zo extreem maken als je zelf wilt.
Magic Wimpers is te gebruiken in combinatie met iedere willekeurige mascara.
Wanneer je iedere dag 1 laag Magic Wimpers aan brengt gaat het flesje minimaal een jaar mee.

  

 Hoe gebruik je Magic Wimpers?
1. Breng een laagje mascara aan op uw wimpers.
2. Breng een laag Magic Wimpers aan op de ( nog natte) mascara.
3. Breng opnieuw een laag mascara aan op uw wimpers.

Dit kun je zo vaak herhalen als dat jij wilt.

 

Oke het geeft wel een verschil, ik heb links 2 laagjes Magic Wimpers op en rechts helemaal niks. Opzich vind ik het verschil na twee laagjes Magic Wimpers helemaal nog niet zo groot als dat de Magic Wimpers op de site worden afgebeeld.

Hoe het op de site staat.

Wat ik een nadeel aan deze Magic Wimpers vind is dat als je het aan wilt brengen de vezeltjes niet alleen op je wimpers terecht komen, maar er meer dan de helft van de vezeltjes op de grond vallen of op je wangen...

 Ik vind Magic Wimpers zeker een goed product, maar ik moet zeggen dat ik € 19,95 nog best wel duur vind... Maar ik vind het wel echt een goed product! Het enigste min puntje vind ik misschien dat er best veel van de vezeltjes op de grond vallen, dus daarom breng ik dit aan boven mijn bureau en kan ik de vezels die op mijn bureau gevallen zijn zo weer bij het product doen.

Je kunt dit effect ook zelf maken:
Pak een wattenschijfje, die trek je uit elkaar en dan heb je als het goed is allemaal kleine vezeltjes aan de binnenkant zitten. Je pakt een tandenborstel, haalt die door de vezeltjes van het wattenschijfje en doet die vervolgens op je mascara. Zo heb je dus op een hele goedkope manier je eigen Magic Wimpers die denk ik even goed werken.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️