The Struggle Is Real! ♥

Oke mensen het is zeker, The Struggle Is Real! Ja echt, School... Ik ben vandaag alweer naar school geweest om mijn rooster op te halen en morgen mag ik volle bak, meteen mijn rooster mag ik volgen. Wat een feest. Gelukkig valt het nog best mee. Morgen 1e uur Eng, tussenuur, Biologie, Scheikunde, tussenuur en finally mijn laatste lesuur Natuurkunde. Dus dat had erger gekund. Ik moet wel 3keer per week tot het 8e uur en hoef eigenlijk maar 1keer per week het 1e uur te beginnen dus dat is heerlijk! Naja ik zit trouwens nu dus in 4 havo, dus het wordt allemaal wel even een stuk moeilijker dan voorgaande jaren (als ik moet geloven wat iedereen tegen me zegt), maar ik ga hard knokken dus het moet goedkomen.



Oke dit artikel is even gewoon een lekker bij klets artikel over school aka The STRUGGLE IN LIFE (oke als overdrijven een vak was hè dan had ik echt een 10 haha). Maar ja ik had even zin om hier over te praten. Ik heb dit jaar geen Back To School artikelen gemaakt omdat ik op dit moment best wel druk was met andere dingen bedenken en het werken en nog niet al te veel aan school wilde denken en daarbij ik kon geen DIY's maken aangezien ik mijn schoolspullen pas kocht euhm ja de laatste 2 dagen van mijn vakantie... Dus dat hielp niet echt. Wel heb ik één Back To School Tips artikel gemaakt voor op het blog van Esmee van Dijk: Www.esmeevandijk.nl. Die je wel kunt vinden op haar blog!

Ik wens jullie alvast heel veel succes bij jullie nieuwe schooljaar!

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥