5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️



Hee allemaal,
Oké ik weet het... Het is echt alweer een hele tijd geleden dat ik een artikel plaatste, dit komt doordat ik even een tijd geen laptop tot mijn beschikking had aangezien ik de mijne een tijdje niet echt gebruiken kon, maar dat is nu opgelost. Sorry daarvoor.

Nu dan eindelijk weer een artikel.
In dit artikel heb ik 5 leuke Bureaublad Achtergronden die ik zelf echt superleuk vind!

Mijn Bureaublad achtergrond is op dit moment deze:

Dit is echt mijn Favoriete Quote van Coco Chanel!

Ik houd er zelf best wel van als mijn achtergronden wat rustiger zijn. Iets met kleuren vind ik zelf altijd het fijnst als achtergrond.  Iets zoals dit:
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een leuke foto als achtergrond te doen van jezelf of een foto met je vrienden, maar wat natuurlijk ook kan is een foto gebruiken van een beroemdheid of je MCE ( Man Crush Everyday) / WCE ( Women Crush Everyday). Ik kies er graag voor om mijn WCE als achtergrond te doen dan. Dus in dit geval Sarah Ellen, Ze is zo mooi en daarbij ze heeft ook altijd wel mooie foto's als je d'r op Instagram of Google opzoekt. Ze is namelijk model.


Wat ook erg leuk is om zelf van dit soort foto's te maken en als achtergrond te doen:

 Je kunt het dan zo persoonlijk maken als dat je zelf graag wilt en het is iets wat niemand precies zo heeft als jij.

Je kunt er ook voor kiezen om een foto te doen met juist veel kleur en dan bijvoorbeeld een zelfgemaakte foto van de natuur. Ik houd zelf eigenlijk best wel veel van fotograferen en dan vooral het fotograferen als ik buiten ben van de natuur. Dus zo ook deze foto die ik persoonlijk ook wel erg leuk vind als achtergrond:



Dan waren dit alweer mijn 5 Bureaublad achtergronden die ik persoonlijk erg leuk vind. Natuurlijk kan het zijn dat jij er iets minder van houdt, maar dit is puur ter inspiratie voor jou!
Wil je graag een leuke achtergrond voor je bureaublad en je hebt geen idee waar je het kan zoeken? Zoek dan op " Backgrounds"  Op ( Mijn favoriete site/ app) We Heart It, Tumblr, Pinterest, maar je kunt natuurlijk ook Google gebruiken om een achtergrond te zoeken.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en hier wat aan hebben.
( P.S. Ik heb 5 WhatsApp Achtergronden vanaf 20 september online staan op www.esmeevandijk.nl, dus ben jij benieuwd? Kijk dan ook even op www.esmeevandijk.nl ).

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
❤️

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥