De Grote Dag! ♥

19.09.15.
Het is dan eindelijk zover! Het is zaterdag 19 september 2015, dat betekent dat mijn grote zus Carlein en Brian het ja woord aan elkaar zullen geven!
Een mooi moment dat je niet zomaar vergeet.
Ik mocht samen met Shù-Lai ( Mijn zusje ) Bruidsmeisje zijn en de ringen geven.

07:00
We werden wakker gemaakt door Carlein ( tijdelijk slapen Shù-Lai en ik even op Shù-Lai d'r kamer aangezien we mensen hebben die een weekje blijven logeren). Ze kwam binnen en zei dat ze nog een verassing voor ons had. We kregen allebei een badjas van Pip Studio, erg leuk nu hadden we namelijk met z'n drieën een badjas aan en konden we ons klaar gaan maken voor de grote dag! We zijn begonnen met een kopje thee, lekker rustig en vervolgens kwam de visagist en de kapster om ons haar te doen en Carlein d'r make-up. Ik deed de make-up van mijn zusje en van mij.

11:00
Eindelijk klaar met alles, jurken aan, make-up op en het haar helemaal perfect. Nu beginnen de zenuwen te komen. De eerste gasten zijn er al. - Het burgerlijk huwelijk is trouwens bij ons thuis-. Rond half 12 zou Brian aan bellen en Carlein ophalen.

11:40
TRRRINGGGG TRRRINGGGG
Dan eindelijk gaat de bel, een mooi moment, Brian en Carlein gaan elkaar dan nu echt voor het eerst zien. Carlein opent de deur en wauw wat een plaatje zo samen. Ze geven elkaar een knuffel en het is nu tijd om dan voor het eerst elkaar trouw te beloven en ja te zeggen tegen elkaar.

12:30
Tijd om even een broodje te eten en dan rond half 2 bij het Witte Kerkje om voor de kerk te gaan trouwen.

14:30
Geweldig. Brian ging eerst de kerk in met de dominee, vervolgens gingen Shù-Lai en ik de kerk binnen - je voelt je dan zo speciaal, alle ogen die op je gericht zijn - en dan, dan komt mijn vader de kerk in gelopen met Carlein aan zijn hand. Mijn moeder ging als verassing voor Carlein zingen. Een mooi symbolisch lied met een erg mooie tekst : "My Daughter is a bride". Er waren er veel in de kerk die een traantje lieten vallen, ik moet bekennen ik zelf ook. Het was zo mooi! Toen kwam de kerkdienst en natuurlijk het echte ja woord met de ringen -die aan de boeketjes van Shù-Lai en mij bevestigt waren-. Na de dienst was het tijd voor de felicitaties. Als iedereen het bruidspaar gefeliciteerd heeft is het tijd om de foto's te maken voor de reportage.

16:00
Aankomst bij Preston Palace. Dan is het tijd voor de bruidstaart. Een gigantisch mooie witte bruidstaart van een aantal lagen, wat een prachtplaatje ook! Vaak heb je als je een bruidstaart met fondant hebt dat de fondat te dik en te zoet is, maar dat was bij deze taart absoluut niet het geval. Na het aansnijden van de taart was het snoep buffet -uhu nu denk je misschien snoep buffet, maar ja een echt buffet van allemaal snoepjes! Wat een geweldig idee! - geopend.

17:00
Tijd voor het eten.
Wat goed geregeld! Eerst een voorgerecht, waar je kon kiezen uit een proeverij ( Gamba's, Tomatensoep en Carpaccio), Carpaccio van Kalfsvlees en voor Zalmsalade. Dan had je Soepen je kon kiezen tussen Ossenstaartsoep of uiensoep. Na het voorgerecht en de soepen had je het hoofdgerecht daarbij kon je kiezen uit Biefstuk puntjes, Eendenborst of Scholfilet. Als dessert hadden ze een heerlijk ijsbuffet met diverse ijs smaken, kleine gebakjes en nog verschillende soorten fruit etc. Echt alles was super voor elkaar.
Ik koos voor Carpaccio als voorgerecht, Ossenstaartsoep als soep en dan Biefstuk puntjes als hoofdgerecht echt heerlijk! En als dessert had ik twee bolletjes ijs - Aardbei en Mango - en een chocolade petit four ( eenhaps gebakje dat bestond uit in dit geval chocolade cake, soort slagroom en dan melkchocolade buitenkant). Het was echt heerlijk!

20:30
Tijd voor een spetterend feest! Eerst moesten Carlein en Brian de avond gasten verwelkomen en vervolgens was het tijd om ze te verassen, maar eerst ging Carlein papa en mama verassen door voor hun te zingen, ze zong het lied "Mag ik dan bij jou" van Claudia de Breij. Vervolgens deden Brian zijn familie en mijn familie iets voor hun. We hadden allemaal leuke dingen over Brian en Carlein op geschreven en die verteld. Vervolgens om het af te maken had mijn vader nog heel wat dingen verteld over Brian en Carlein. Erg leuk! Alle leuke herinneringen aan de kindertijd van voornamelijk Carlein. Daarna hadden de vrienden van Brian en Carlein ook nog iets leuks verzonnen, namelijk een Pinjata of naja eigenlijk twee, een bruid en een bruidegom. Ze hadden het zelf gemaakt, echt erg leuk. Brian hield de Pinjata vast terwijl Carlein telkens probeerde hem kapot te slaan. Eindelijk was het dan zover dat de Pinjata kapot geslagen was. Er zaten echt superveel foto's in met momenten van hun samen. Dus van Carlein en Brian met de vrienden groep. Voor de rest van de avond heb ik iniedergeval de hele avond zo'n beetje op de dansvloer gestaan en stond ik er niet dan was ik of drinken aan het halen of bij het snoep buffet of naar het toilet. Zitten heb ik simpel weg niet gedaan. Geen tijd voor gehad, daarvoor waren de nummers die DJ Niels draaide te leuk! Op een gegeven moment kwam HET nummer waarop je moet roeien waardoor mijn nichten en neef meteen op de grond achter elkaar in de start houding gingen zitten om te roeien, superleuk natuurlijk! Ik kon niet achter blijven dus ik sloot me ook aan in de rij en later kwam de bruid zelf ook er bij zitten om mee te roeien. Maar aan alles komt helaas een einde, zo ook aan deze geweldige dag die van mij wel dagen had mogen duren.

00:30 feest "afgelopen", het werd afgesloten met friet. De mensen kwamen nog langs met een puntzak met patat erin, nou echt heerlijk! Daarna gingen de gasten zo langzamer hand naar huis. De zaal begon leeg te lopen en rond een uur of 1 half 2 was de hele zaal weer leeg en was het tijd om naar huis te gaan.

02:00
Het was ongeveer 2 uur dat ik in mijn bed belandde en het dus tijd was om maar eens lekker te gaan slapen.

Deze dag was echt perfect! Slaaplekker.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥