5 fantastische apps.

Hee allemaal,
Vandaag heb ik een artikel over apps die ik zelf heel graag en vaak gebruik als het gaat om kleding, make-up, inspiratie etc.
Ik heb zelf alleen maar Apple producten (Daarmee bedoel ik IPhone en IPad dus ik weet niet zeker als deze apps beschikbaar zijn voor Android).

Natuurlijk heb ik de welbekende apps zoals Pinterest en Tumblr, maar ik moet zeggen die staan bij mij niet tussen het lijstje van '5 fantastische apps', dit is waarschijnlijk ook puur omdat ik niet echt een idee heb hoe ik ze moet gebruiken. Ik moet wel zeggen ik vind het allebei leuke apps met leuke plaatjes, maar ze hebben niet de "wauw-factor" om het zo maar even te noemen. Ze inspireren me, maar meer niet.

1. We Heart It.
 
Oke oke, ik denk dat iedereen wel eens van We Heart It heeft gehoord zo onderhand, want het is echt een hele bekende app geworden volgens mij. Ik vind het zelf een hele leuke, inspirerende , maar ook overzichtelijke app. Het is makkelijk in gebruik en je kunt er zo goed inspiratie weg halen! Volgens mij is dit een beetje een Pinterest, Tumblr en Instagram in één? Het is inieder geval heel leuk! Je kunt er zelf foto's op posten, maar je kunt ook foto's van anderen bekijken. Zelf ben ik diegene die voornamelijk een anders foto's een 'heart' geef en daarbij dan dus ook opsla zodat ik ze later makkelijk kan terug vinden. Je hebt nu op deze app sinds een tijdje nu denk ik ook allemaal kopjes zoals bijv. Kunst, Mode, Make-up etc.
Die je aan kunt klikken en dan zie je foto's van een kopje die je aan hebt geklikt. Je kunt ook mensen gaan volgen waardoor je de foto's van de mensen die jij volgt makkelijk kunt zien en volgen.

2. Cuura.
Wat vind ik dit een onwijs leuke app! Ik kwam deze app tegen toen ik aan het rondsnuffelen was in de appstore, want ja dat is iets wat ik zo nu en dan nog wel eens doe. Het is een makkelijke app waarop je kleding items van jezelf kunt posten in je wardrobe waardoor je perfect kunt zien wat je hebt, maar je kunt er ook in posten welke items er op je wishlist staan, zo kun je makkelijk zien wat je hebt en wat je wilt. Daarnaast kun je ook nog -als je in een kleding dilemma zit bijvoorbeeld- een pol starten, waarbij je dus twee outfits in plaatst en dan kunnen mensen stemmen welke outfit ze leuker vinden waardoor jij een overzicht hebt over wat men het leukste vind en wat misschien zo jouwn keuze kan beïnvloeden.
Je kunt zo'n poll met een tijdslimiet doen ( dus dat je bijvoorbeeld een poll plaatst en bij de timer zegt dat je poll over 8 uur voorbij is en er dus niet meer gestemd kan worden), maar je kunt ook een poll zonder tijdslimiet doen. Erg leuk deze app!

3. Swipe and shop.
Ik zat op Facebook eens na een aantal weken, toen kwam ik ineens deze app tegen. Het sprak me erg aan dus heb ik hem snel gedownload om het in eerste instantie is eens te proberen, maar ik kwam er al snel achter dat het een hele handige manier is om misschien items die je nog nooit gezien hebt eens te kunnen kopen. Je ziet een fashion item waarbij je kunt swipen naar links ( wat betekend dat je het item maar niks vind) of naar rechts ( wat betekend dat je het item leuk vind en zou willen kopen).
Swipe je naar rechts? Dan komt dit item te staan bij "wishlist".
 Waarna je een overzicht hebt over allerlei items die jij leuk vind, je kunt hier bijvoorbeeld op een item klikken die vervolgens wat groter in beeld verschijnt met de prijs en het merk zodat je het item zelf kunt opzoeken en eventueel kopen.
 
4. Flickr.
Deze app is echt ongelofelijk handig voor als je het zelf erg leuk vind om foto's te maken en die te delen met anderen. Natuurlijk kun je je foto's ook delen op instagram en dergelijke, maar ik vind het zelf niet echt chill om natuurfoto's op mijn "selfie overloaded" instagram account te zetten, want ja ik denk nou niet echt dat mijn vrienden echt op natuurfoto's made by me zitten te wachten. Daarom gebruik ik deze app. Ik weet het ik heb geen fame at all, maar dat hoeft voor mij ook helemaal niet. Het is gewoon een superleuke app waarop ik ook nog allemaal goede fotografen kan volgen en daarbij ook hun foto's kan gebruiken als inspiratiebron. 

 

5. Grader.
Als je een YouTube fanaat bent zou deze naam/ deze app je echt niet zijn ontgaan. Tegenwoordig hoor je alle bekende YouTubers er wel over. Van Britt Scholten tot Pamela Kroes en van een Pamela Kroes tot een Enzo Knol hebben deze app in gebruik. Ik kwam bij deze app door Britt Scholten, die er over praatte in een Halloween video. Toen sprak het me opzich wel aan, maar ik heb er nooit echt over na gedacht om deze app te downloaden. Twee à drie daagjes terug nu al kwam ik deze app bij aanbevolen apps of gesponsoorde apps op Instagram of Facebook tegen ik weet het al helemaal niet meer, maar toen dacht ik hey is dat niet die app waar Britt Scholten het toen ook niet over had? En ging de app opzoeken in mijn App store, waarna als gevolg kwam dat ik hem ging downloaden. En ik moet zeggen, deze app bevalt me echt heel goed! Het is een app waarop je makkelijk foto's kunt plaatsen en andere mensen op jouwn foto's kunnen reageren en ze een cijfer kunnen geven. Je kunt zelf ook andere mensen volgen, hun foto's een cijfer geven en reageren.

 Superleuk dus! Zo creëer je een eigen overzicht van wat het "publiek" van jouwn foto's vind.
 



 
Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥