Mijn oktober favorieten.



Oke oke het is ondertussen alweer 9 november, maar toch wilde ik nog even mijn oktober favorieten laten zien.


Mijn eerste favoriet is deze Rimmer London 250 Stare At Me lipstick!
Deze mooie lipstick is voor maar 2 Euro verkrijgbaar. Het is een beetje een Rood/ Bruine kleur. Echt heel mooi!

Dan mijn favoriete oogschaduw van deze maand: Van Bourjois Paris in de kleur Cannelle Dorée 52.
Deze goud/ bruine shimmer oogschaduw is te koop voor 12 euro 50.
Echt een supermooie oogschaduw!

Dan hebben we deze Lipliner van Essence in de kleur 05 soft berry, een erg mooie en goedkope paarse lipliner! Hij was namelijk maar 1 euro (echt een koopje) en hij blijft vrijwel de halve dag heel mooi zitten, natuurlijk zal die wat vervagen als je eet en drinkt maar over het algemeen een hele mooie en toch nog best goede lipliner! Dat had ik niet verwacht voor maar een euro.
En dan deze supermooie, comfortabele sweater van de Pull & bear. Wauw wat zit deze geweldig fijn en hij ziet er ook nog eens heel mooi uit. Hij was toen ik hem kocht (in Italië) maar 10 euro, dus daarvoor kon ik hem ook echt niet laten liggen.
Het is een mooie donkerblauwe sweater met witte bedrukking zoals je in de bovenstaande foto kunt zien.
Ik moet eerlijk zeggen dat deze sweater eigenlijk van mijn zusje is, maar aangezien ik deze sweater de afgelopen maand vaak aan heb gehad mag ik hem -van mezelf- bij MIJN favorieten zetten :).


Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥