Mijn verontschuldigingen.

Hee allemaal,

Oke het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel geschreven heb, maar dat komt omdat ik erg druk was en ben met school.
Ondanks dat ik het bloggen en video's maken echt super vind om te doen blijft school voor gaan!
Dus ik heb het blog en YouTube even aan de kant gelegd zodat ik me goed kon focussen op mijn Proefwerkweek die best belangrijk is!
Ik ben nu eigenlijk nog steeds aan het leren want morgen heb ik mijn laatste twee proefwerken!
Dus dan kan ik lekker gaan bloggen en editen aan de video die ik een tijdje geleden heb opgenomen.

Ohja nog iets, ik was begonnen met een intro maken voor mijn YouTube kanaal dus bij mijn volgende video die online komt heb ik een intro, just saying :).

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥