Review: MAC Diva lipstick.

Hee allemaal,

Wauw I'm so excited! Vandaag kreeg ik dan eindelijk mijn MAC Diva lipstick binnen!
Ik had deze twee dagen geleden besteld op Douglas.nl. Ik kon eigenlijk echt niet wachten tot dat hij opgestuurd zou zijn.

Vandaag was het eindelijk zo ver; Ik kwam thuis en op het aanrecht stond hij dan, mijn Douglas pakketje - ofcourse was het een veel te grote doos voor zo'n kleine lipstick, maar hé who cares?-. Ik was in ieder geval razend enthousiast toen ik mijn pakketje aan het openen was. Ik had hem natuurlijk lekker in laten pakken aangezien dat toch gratis is en ze bij de Douglas zo leuk je cadeau's in pakken. Dus tja dat deed ik maar even ohja en natuurlijk een leuke wenskaart erbij met een leuke tekst erop van mij voor mij. Hoe vind je die?

Als Samples heb ik gekozen: Black Opium van YSL en Daisy van Marc Jacobs.

Naja genoeg gekletst laat ik nu even mijn lipstick als echt onderwerp houden.

Deze MAC lipstick wilde ik eigenlijk al best wel lang, het is zo'n mooie rood/ paars achtig getinte kleur. Echt een kleur die ik geweldig vind en niet om het een of ander, maar ik vind de net iets wat donkere kleuren toch wel het best bij me staan. Dus ja ik kon het nu echt niet laten om deze lipstick te kopen.

Mensen van mijn school die zeiden dat hij overal was uit verkocht ( Ik denk dat ze in de winkels bedoelden, want het is tenslotte wel echt een hele bekende lipstick). Ik heb hem gelukkig nog wel kunnen vinden op Douglas.nl -waar ze overigens nog veel meer supermooie kleuren hebben-, het enigste nadeel is dat je de kleur niet in het echt kan bekijken en/of swatchen, maar dat vond ik al lang niet meer nodig voor deze kleur. Ik wist namelijk al lang hoe hij er uit ziet.
Het is een hele mooie iets wat donker rood/ paars achtige kleur, echt heel mooi. Ohja en hij is mat dat verdient echt een pluspuntje vind ik.


Ik ben er in ieder geval echt heel erg blij mee, let me know what you think!
 
Lot's Of Love,
Anne-Lynn.
 

 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥