Bye Bye 2015!

Zoals iedereen weet komt 2015 zo langzamerhand aan zijn eind. Ik heb zoveel leuke dingen mogen mee maken in dit geweldige jaar en het is dan ook echt voorbij gevlogen. Ik moet me eerst wel eventjes verontschuldigen voor het feit dat het zo lang stil is geweest op mijn blog. Ik had graag dingen online willen zetten, maar door alle drukte ben ik er niet geheel aan toe gekomen. Ik was de laatste dagen met school voornamelijk bezig met het kerstgala, de skireis die ik zou gaan maken met school -die overigens echt geweldig was- en toen was het eigenlijk al weer kerst toen ik thuis kwam uit Oostenrijk. Ik heb dus een drukke planning gehad deze eerste vakantie week, maar wat heb ik er van genoten. Ik hoop natuurlijk dat jullie het ook erg leuk hebben gehad, maar nu naar het onderwerp van dit artikel, het einde van 2015. Eind 2014 heb ik een tag gedaan, en ik dacht waarom doe ik deze tag niet nog een keer maar dan over 2015? Dan zien jullie hoe ik ben veranderd en ja ik vond deze tag heel tof. Zo ben ik zelf namelijk ook bewust bezig met het opnieuw beleven van mijn 2015, iets leuks om zelf ook eens te proberen ;).

Wat is je leukste herinnering uit 2015?
Dit vind ik een best moeilijke vraag, er zijn zoveel toffe dingen gebeurd in 2015. Een van de dingen die ik geweldig vond was het bezoeken van Rome, ik vind het sowieso altijd geweldig om andere landen te bezoeken. Deze zomer heb ik dus Rome bezocht en wauw wat vind ik die stad ongelofelijk leuk, maar Oostenrijk was ook echt niet minder leuk. Veel toffe dingen gezien, vooral het mooie uitzicht als je wakker werd en naar buiten keek. Iets waar ik elke ochtend van kon genieten. Maar ik denk dat ik toch het allerleukste aan 2015 vind dat mijn zus met Brian is getrouwd! Wat waren ze mooi en het is toch bijzonder dat ze elkaar eeuwige trouw beloven? Een ontroerend en mooi moment! Het moment dat ik op de borrel van Fashionchick van Fashionweek down town mocht komen en met o.a. Bastiaan van Schaik, Covergirl DJ Sunny Jansen, Ellen van Fashionchick en nog velen meer heb mogen praten.


Wat is het stomst wat er gebeurt is in 2015?
Er zijn vooral hele mooie momenten geweest in 2015, natuurlijk zijn er ook minder leuke dingen geweest. Meestal in mijn eigen " leven"  waren het kleine dingen, maar in de wereld zijn er veel nare dingen gebeurd denk hierbij aan de aanslagen op Parijs. Ik denk dat dat wel echt het stomst is wat er gebeurt is in dit jaar. Het heeft zoveel doden met zich mee gebracht en vele mensen leven nu nog steeds in angst door wat er toen gebeurd is!

Wanneer werd je echt heel erg blij?
Ik moet zeggen dat ik best wel snel erg blij word, ik werd erg blij van de bruiloft van mijn zus en nu dus haar man, het moment dat ik Jeske van de Staak -van het YouTube kanaal CokeFrisChicks- heb mogen ontmoeten, het moment dat ik op de fashionchick borrel van Fashionweek down town mocht komen, het kleine moment dat ik een kaartje (ja een kaartje) van Teske de Schepper kreeg maakte me ook al heel erg blij, het moment dat ik op vakantie was met mijn -net gemaakte- vrienden, het moment dat ik de pistes af ging voor simpel weg het eerst in mijn leven dat zijn de momenten die mij erg blij hebben gemaakt. Het zijn die kleine dingen die het doen! 


Wat heb je geleerd in 2015?
Ik denk vooral dat ik heb geleerd dat je blij mag zijn van wie je bent en wat je doet. Je mag er trots op zijn. Er zijn genoeg mensen die je leuk vinden zoals jij bent en natuurlijk zijn er mensen die het niet geweldig vinden van wat jij doet en/ of wie jij bent, maar jij moet er boven staan. Je bent nou eenmaal wie je bent en je bent leuk zoals je bent dus je moet je niks aan trekken van dat wat de haters zeggen.

Als je iets opnieuw zou mogen beleven, wat zou dat dan zijn?
De bruiloft van mijn Zus, dat was echt supertof. Ik zou ook wel heel graag de skireis van dit jaar met school over doen, daar heb ik namelijk ook heel erg van genoten en wat ging die week ongelofelijk snel.


Heb je nieuwe vrienden gemaakt in 2015?
Jazeker, op vakantie in Rome heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt. Zelfs met de skireis van school afgelopen week heb ik ook nog nieuwe vrienden gemaakt! 
Zou je 2015 een keer willen over doen?
Mijn eerste ontmoeting met Jelle en Calvin (vrienden van vakantie). Het was zo schamend. Dat is misschien ook wel het grappigste moment uit 2015. Ik zei tegen Yona (die ik dus al had leren kennen); " Ja zou ik hoi zeggen, nu zeggen ja of nee?" Ondertussen waren die twee alweer verder door gelopen dus ik zei: " Ja he verdorie, ja als ze nu stil blijven staan ja dan eh zeg ik hoi." Helaas bleven ze juist op dat moment een meter na ons stilstaan... Dus daar kwam mijn moment. Ik loop op hun af en ja juist daar kwam het: " Hooiii ja jullie zijn toch ook Nederlands?" Jelle had een Defqon cap op en Calvin een Ajax voetbalbroekje maar oké ik was er dus nog niet achter met mijn domme verstand dat de kans dat ze Nederlands waren een soort van 99,9% was.... Ze knikten iets wat verbaasd ja dus ik zeg: " Ja zullen we vrienden worden, want ja wij -wijzend naar Yona- zijn wanhopig opzoek naar vrienden." Nou op dat moment kon ik echt door de grond zakken ik heb geen idee waarom ik dat zei, maar gelukkig zeiden ze wel ja en gaven ze me een hand om zich voor te stellen anders zou het een nog erger moment worden dan dat het al was... Naja dat was dus de first meeting die me echt achterna blijft gaan voor ik weet niet hoelang. Oké maar wat je ook zegt het hielp wel want ik werd wel goed bevriend met hun en wat hebben we een gezellige vakantie gehad.

Ben je veranderd in 2015?
Ja ik denk het wel, ik denk dat ik iets volwassener ben geworden in mijn doen en laten. Ik ben ook wat meer gaan doen van wat ik leuk vind en niet meer zo gedaan zoals een ander van mij verlangt.

Wat is de belangrijkste les die je hebt geleerd in 2015?
Dat ik mezelf moet (kunnen) zijn en dat het niet uit maakt als 1 of 2 mensen het niet leuk vinden dat van wat ik doe en of aan heb.

Heb je goeie verwachtingen bij 2016?
Jazeker, ik denk dat het echt weer een super jaar word met veel onverwachte leuke momenten, vol met nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe ontdekkingen doen in de wereld zelf en ik hoop natuurlijk een studie keuze gemaakt te hebben.

Wat zijn je plannen voor 2016?
Meer doen voor YouTube en mijn blog, Een echte eigen site opstarten -als het allemaal goed gaat-, een studie keuze gemaakt te hebben, iets meer leren overweg te gaan met alle technische dingetjes bij het monteren etc. en om beter te worden met grafische programma's.

Wie wens jij een prettig 2016?
Ieder mens op deze wereld!

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥