Mijn favoriete foto's uit 2015.

Na een jaar dat echt weer voorbij gevlogen is heb ik ook nog een paar -naar mijn mening- hele mooie foto's gemaakt, of naja in ieder geval foto's waarop ik echt heel trots ben. Ze zijn dan echt gelukt zoals ik wil en/ of hebben een hele mooie betekenis voor mij.
Ik vind het alleen wel jammer dat ik best veel foto's niet meer op mijn telefoon heb staan, maar dat wat ik er op heb staan deel ik natuurlijk met jullie.
Ik heb trouwens alle foto's met mijn telefoon gemaakt, de eerste twee foto's zijn gemaakt met mijn iPhone 5s en de rest van de foto's zijn gemaakt met mijn iPhone 4. Ik heb volgens mij maar op één van deze foto's een filter gebruikt, dus hoe tof is dat? Just made with my phone.

Deze foto vind ik echt heel tof, vooral omdat ik deze foto midden op een piste heb gemaakt toen we met onze ski leraar even een drankje gingen doen. We deden de 'dal afdaling' en namen even een pauze. Ik moet zeggen ik vond het ongelofelijk eng, maar wat was het uitzicht prachtig!

Deze foto vind ik ook echt heel goed gelukt, de kleuren en die lens flair door de zon. Het was gewoon echt het perfecte moment. Deze foto is gemaakt toen ik net de skilift uit kwam en aan het wachten was op de rest van de groep. Ik zag dit als uit zicht en kon het niet laten om hier geen foto van te maken en moet je eens zien hoe mooi hij gelukt is! Ik ben er best trots op.

Deze foto vind ik gewoon echt heel tof door de mooie kleuren van de bloemen. Opzicht was de bloempot helemaal niet zo mooi, maar wat ben ik blij met deze foto!



Deze foto vind ik gewoon heel mooi door dat je hiervoor aan de foto aan de rechterkant een klein beetje sneeuw ziet of naja klein beetje? Het is nog aardig dik! En dan linksonder in beeld zie je wat gesmolten sneeuw, je ziet hier bergen en een prachtige wolk die deze foto af maakt.

Deze foto vind ik gewoon heel tof omdat ik hierdoor aan mijn vakantie in Zell Am See, Oostenrijk denk. Ik heb er echt prachtige dingen gezien en vooral ook het uitzicht. Hier stond ik op het hoogste punt op de -volgens mij- hoogste berg in Oostenrijk.

Deze foto vind ik ook gewoon echt zo tof, ik heb deze foto in het begin van 2015 gemaakt ( Of eind 2014?) en ik ben er eigenlijk nog steeds heel blij mee, het heeft niet echt een betekenis, maar ik vind deze foto echt zo tof. Hetzelfde geld voor de onderstaande foto.




Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥