Sinterklaas Haul.

 
Jaja de sint was weer in ons land,
Zo blijft die leuke traditie weer in stand.
Ook ik heb sinterklaas mogen vieren,
dus ik heb ook wat cadeaus lopen financieren.

Dit artikel doe ik dan ook rijment,
Zo zien jullie ook eens mijn andere talent.

Dit artikel gaat over mijn gekregen cadeau's,
Ook een aantal met de kleur bordeaux.
Sinterklaas heb ik een aantal keren gedaan,
Mijn sinterklaas is dit jaar voldaan.
 
Om te beginnen,
Heb ik sinterklaas gevierd met een aantal vriendinnen.
Twee lekkere maskers, een nagellak en een chocoladeletter is wat ik kreeg,
Toen was het budget leeg.

 
 

Vervolgens kwam de sint ook bij ons huis aan,
Wat ook allemaal goed is gegaan.
Daar kreeg ik wederom super cadeautjes van de sint,
Ik weet zeker dat hij (in mijn geval een zij) mij wel aardig vind.
Een doos vol met verzorgingsitems waren er voor mij,
Geen vriendje? is wat het gedicht zei.
Nog een kraslot van mijn ouders,
Ja dat ding hoort wel bij die traditie houders.

Als allerlaatste hebben we het nog gevierd met de familie van mijn vaders kant,
Waarna de sint weer gaat en dus verlaat ons land.
Gelukkig geen gedicht,
Ik ben dus misschien toch wel een lief wicht.
De sint schonk mij een horloge en een sjaal,
Nu hoef ik dat zelf niet meer te kopen, ideaal.
Helaas blijkt er nu toch een einde te komen (dit jaar) aan de sint,
Dat is iets wat ik misschien wel wat minder vind.

Maar he niet getreurd,
Volgend jaar zijn we weer aan de beurt.

Nou dit was mijn mooie rijmende artikel is nu voorbij,
Bah wat was dat eigenlijk een rot karwij.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

  1. Hoi, wil je misschien een keer een video/blogpost maken over je inloopkast? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor! Moet ik eerst een keer mijn kamer en dus ook mijn kasten opruimen haha, maar dan zou ik zeker eens een video of een blogpost voor je maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥