Review: Max and More Eyeshadow absolute nudes.

Hee allemaal,
vandaag is het weer eens tijd voor een review!
Ik was namelijk na een hele tijd weer naar de Action geweest. Ik had nagellak remover nodig en de Action was lekker dichtbij dus vandaar. Toen ik opzoek was naar nagellak remover zag ik allemaal make-up die ik nog nooit eerder had gezien bij de Action -nu moet ik zeggen dat de cosmetica "afdeling" bij de Action sowieso telkens uitgebreider wordt of naja tenminste bij de Action in mijn buurt-. Ik zag dit oogschaduw palette die me erg aansprak door de mooie nude kleuren die dit palette bevat.

Om te proberen heb ik dit Max and More Eyeshadow absolute nudes oogschaduw palette maar mee genomen naar huis want ik was toch wel erg benieuwd aangezien de kleuren er prachtig uit zien plus daarbij de verpakking is ook nog helemaal niet zo verkeerd.


Voor de Action vind ik deze verpakking nog best wel chique of naja hoe moet ik dit verwoorden, het is niet dat je aan de buitenkant -op het merkje dan- kan zien dat het van de Action komt.
Natuurlijk is het ook geen M.A.C. verpakking, maar dat kun je er ook absoluut niet van verlangen.
Wat ik ook echt heel tof vind aan de verpakking is dat de oogschaduw een naam hebben! Erg handig en aan de achterkant staat ook een kleine beschrijving van hoe je de oogschaduw kunt aanbrengen om een leuke look te creëren.


Dit palette is te koop voor € 1,79. Voor deze prijs heb je dus 12 supermooie kleuren, echt een koopje!

De pigment is ook echt super goed! Zoals je op de foto hieronder kunt zien het pigment, met 1 à 2 keer met mijn vinger door de oogschaduw gaan was al genoeg om zoveel product op mijn vingers te krijgen. Dit pigment had ik echt niet gedacht van zo'n goedkoop palette en merkje.


De swatches:
De kleuren zijn echt heel mooi. Het zijn allemaal shimmer nude kleuren

. Wat ik ook erg fijn vind is dat er ook hele mooie donkere kleuren bij zitten. Dat is iets wat ik wel een beetje mis bij mijn W7 in the nudes palette waar ik maar 1 echt donkere kleur heb.

Al met al vind ik dit Max and More Eyes absolute nudes palette echt geweldig: De prijs is erg goed, de verpakking, de pigment en de kleuren zijn echt prachtig!
Ja ik moet zeggen dit is wel een aanrader hoor!

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.










Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥