Valentijnsdag cadeautjes.

Hee allemaal,
Zoals iedereen weet is het alweer bijna 14 Februari, wat dus betekend dat valetijnsdag in aankomst is.
Nu moet ik zeggen dat ik niet geweldig ben in de liefde dus ik nog steeds single ben, maar ik weet dat er genoeg mensen zijn die wel een vriendje hebben vandaar dit artikel met leuke last-minute gift ideas voor valentijnsdag.
Kleine cadeautjes die toch zo leuk zijn om te geven.

1. Foto lijstje.
Oke een makkelijker cadeautje bestaat er niet, maar wat is dit een leuk cadeautje. Ik zag laatst bij de action ook nog eens een foto lijstje die echt perfect is voor valentijnsdag!
Het is een klein simpel cadeau, maar oh zo leuk!

Dit fotolijsjte is voor €2,49 te koop bij de action.

2. Heerlijk smikkel cadeau.
Wat is er nou beter dan eten? Dit is ook een superleuk cadeau, wederom heel simpel, maar wel leuk om te geven. Een weck potje gevuld met van die hart snoepjes voor je geliefde.



3.Een doosje vol liefde.
Dit is een superleuk simpel cadeautje! Het enige wat je nodig hebt is een hartvormig (als het enigszins kan een houten) doosje, wat hartvormige papiertjes, pen/stift en een stuk touw.
Eerst kun je het doosje leuk gaan versieren en wat erg leuk is is om bovenop te zetten: Ik houd van je omdat... en dan op een speciaal blaadje de naam van je vriend te zetten. Dan op de blaadjes die er binnen in komen een slinger te maken allemaal met hartvormige blaadjes die in het doosje passen natuurlijk en daar schrijf je dan allemaal redenen op waarom je van hem houdt. Erg leuk idee en zo lief en leuk om te geven!




Ik wens jullie allemaal een fijne valentijnsdag.
Lot's Of Love,
Anne-Lynn.


Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥