Cadeau tips.

Verjaardagen... Heel leuk allemaal, maar wat moet je de jarige nou geven? Ik vind het erg saai om geld te geven en geef daarom het liefst een cadeautje.
Maar goed je wilt dan natuurlijk wel een leuk cadeautje geven.

Ik heb een aantal leuke cadeautips waar ik denk iedereen wel blij van wordt.
Een cadeau wat ik graag geef is een masing jar of een dienblad met verschillende producten bijv. beauty of douche producten. Dat geeft superleuk en je hebt er ook nog eens wat aan als je dit krijgt.
Dit is ook erg leuk om te geven, een masing jar met alle "droge" ingredienten voor bijv. koekjes waar je dan een kaartje bij doet welke "natte" ingredienten diegene er nog bij moet doen en hoelang ze in de oven moeten en op welke temperatuur.
Een ander iets wat je in een masing jar kunt doen voor als je het echt niet weet is snoep, iedereen vind het fijn om snoep te krijgen en geef toe een masing jar met snoep ziet er ongelofelijk leuk uit.

Voor hele goede vrienden is het ook erg leuk om een fotolijstje te geven met een leuke foto of een doosje vol met leuke foto's. Altijd leuk.


De laatste cadeau tip die ik heb is een cadeaubon. Ik vind een cadeaubon leuker om te geven dan gewoon geld. Bijv. Van de Douglas, Kruidvat, H&M, De Sting, Jack & Jones ect.
Het leukste vind ik dan om samen te doen met vrienden en dan gezamelijk een cadeaubon geven, dat geeft leuker dan +/- €10,- maar dat is iets wat ik persoonlijk zo vind.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen met mijn cadeautips.
Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥