Inspirerende Celebs.

Ik ben best wel een fangirl en houd min voorbeelden dan ook graag in de gaten.
Veel celebs hebben namelijk een geweldige style en zijn daardoor echt een inspiratie bron voor me! Ik wil jullie graag een paar celebs laten zien met een superleuke style voor als je zelf even niet meer wat te dragen dat je zo'n celeb kunt googlen en je weer geïnspireerd raakt. Dit helpt namelijk wel altijd bij mij :).

Sarah Ellen.
Ze is wel echt my WCE (Women Crush Everyday), ik vind Sarah zo ongelofelijk mooi! Ze heeft echt een hele ja vrolijke uitstraling. En naast al het mooi zijn kan zo ook nog eens heel goed zingen, gitaar spelen, wenkbrauw dansen -jaja- en heeft ze een hele goede kledingsmaak.


Kendall Jenner.
Laten we eerlijk zijn, Kendall heeft echt het perfecte lichaam waar ieder meisje jaloers op is, is het niet? Want ik ben er echt wel jaloers op!
Het lijkt gewoon alsof alles wat ze draagt ook al zou het een vuiniszak zijn classy wordt.

Hailey Baldwin.
Ik moet zeggen ik ken Hailey eigenijk pas sinds dat ze ineens verscheen op foto's die Justin Bieber poste op zijn account. En ik moet zeggen dat ik haar style echt heel tof vind!
Ze draagt best eenvoudige,stoere kleding, maar toch erg vrouwelijk! Een ripped mom jeans for example, met een simpel hempje in de broek en dan die vrouwelijke touch door de heals! Love It!


Cara Delevingne.
Oke ik vind Cara d'r style heel tof! Lekker die streetstyle. Ze is een beetje die TomBoy ( zo heb ik d'r ooit beschreven gehoord op tv) wat je ook wel kunt terug zien in d'r kleding style. Ik vind het best mooi, maar ik denk dat je ervan moet houden.



Ariana Grande.
Ik ben zelf echt een Fangirl van Ariana Grande, ik vind haar style echt heel cute. Vooral haar haar in combinatie met zo'n skaterskirt rokje/ jurkje.



Ik hoop natuurlijk dat jullie hier wat inspiratie uit kunnen halen voor jullie eigen outfits.

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥