Trots.

Wat kun je eigenlijk toch ook trots op iemand zijn.
Laten we beginnen met dat mijn lieve kleine zusje vandaag 13 is geworden!
Maar dat is niet waar ik het voornamelijk over wil hebben, het is namelijk zo dat mijn zus (Carlein), ook wel bekend als kandidaat uit Hollands beste bloemstylist 2015 vandaag haar nieuwe opent!
Ze is nog maar net 22 en kijk wat ze allemaal al wel niet heeft bereikt, echt om heel trots op te zijn.
Ze is echt net zo ondernemend als mijn vader, heel tof om te zien!
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat ben ik trots op d'r!



Kom je nou eens een keer in Gramsbergen, Overijssel, neem dan eens een keer een kijkje in mijn zus d'r mooie bloemenwinkel genaamd Bloemsierkunst By Carlein (waar ze overigens ook  hele leuke sieraden, sjaals etc. verkoopt). Ik weet namelijk zeker dat het je bevalt!

Ook leuk om te liken is de facebook pagina van Bloemsierkunst ByCarlein, zo blijf je up-to-date van alle leuke nieuwtjes en winacties!

https://www.facebook.com/bycarlein/

site: http://bycarlein.nl/

Lot's Of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥