Waar blijven mijn video's?

Hee allemaal,
Ik zou eigenlijk nooit echt sorry zeggen voor het niet uploaden van een video aangezien ik geen vaste upload datum heb, maar het is nu echt al een hele lange tijd geleden dat ik wat geplaatst heb... 
Ik heb ondertussen al wel 2 video's opgenomen, maar mijn bewerkingsprogramma is gestopt met werken bij de laatste edit dingetjes bij mn ene video. Heel erg balen, hij doet het nu al zo'n 3 weken al niet. Nu denk je ja je kunt toch ook gewoon op movie maker of iets dergelijks editen? Ja dat kan, maar ik wil eigenlijk het liefst mijn video's op dezelfde manier bewerkt hebben. Ik ga als dit weekend mn bewerkprogramma nog niet werkt via movie maker de andere video die ik gemaakt heb editen... Want ik wil zelf ook heel graag video's uploaden. 
So stay tuned.



Lot's of Love, 
Anne-Lynn

Reacties

Populaire berichten van deze blog

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

Review: Magic Wimpers ♥