Fashion wishlist #2

Vandaag heb ik weer een Fashion Wishlist artikel, mijn vorige artikel was echt al een hele tijd geleden. Maargoed ik heb natuurlijk altijd weer nieuwe dingen op mijn wishlist staan.
Het leek me daarom leuk om nog eens een Fashion Wishist artikel te maken. So Let's Go!

Als eerst vind ik deze twee ja eigenlijk zijn het Bh's erg leuk om als croptop aan te doen onder deze tuinbroek:
Calvin Klein Bralette iron strengh € 34,00.
Calvin Klein Bralette Iron Strengh € 36,00.
Lee BIB LOGGER Tuinbroek € 139,95.

Filling Pieces Low Top 3d Cube €320,=
Oke ik weet dat deze look misschien echt veel te duur is en stiekem ook wel onrealistisch voor mij op dit moment, maar ik kijk al wel heel lang naar deze items en denk elke keer van pff zo mooi. Je herkent het gevoel vast wel. Ik zou graag deze items willen kopen, maar goed. In totaal is deze look: (voor de BH reken is €35,=) € 495,95.

Ik hoop dat ik jullie wel wat inspiratie heb kunnen geven met dit artikel.

Liefs,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥