Shop mijn look!

Goede middag allemaal,
Vandaag heb ik een artikel met een look waar ik zelf zo blij van wordt. Ik heb laatst deze outfit gekocht voor als mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn. Ik vond hem zo leuk dat ik dacht dit moet ik delen! Dus bij deze shop mijn look (Ik heb alle items gekocht op Zalando.nl ):
Even en Odd €9,95.

New Look € 26,95.
Missguided € 34,95.
Deze look is was in totaal: € 71,85.
Ik weet nog niet helemaal welke sieraden ik om doe, maar ik denk een subtiele armband & ketting. Misschien dan nog een paar parel oorbellen of van die "diamanten" oorbellen.

Ik hoop dat jullie mijn outfit leuk vinden en dat jullie er misschien wat inspiratie uit kunnen halen. 
Liefs,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥