Revolution Ultra professional blush palette || Review


De laatste tijd zie ik steeds meer ongelofelijk toffe make-up merken die best wel Low-budget zijn. Make-up Revolution London is daar een zo'n merk van. Ik liep afgelopen woensdag in de Etos (omdat ik een cadeautje wilde kopen voor mijn vriendin) en ik kon het dan ook niet laten om even uitgebreid bij de make-up te kijken. Toen kwam ik make up van Revolution tegen,
ongelofelijk wat hebben die veel make-up en zo pretty voor niet eens zoveel geld. In eerste instantie kocht ik eerst een blush en een lipstick die samen nog geen vier euro kosten. Dit kocht ik als cadeautje met nog een paar items erbij dus ik heb dit niet kunnen testen voor een review. Ik zag de eerste keer een supermooi blush palette, maar ik wilde even geen make-up kopen aangezien ik de laatste tijd al weer genoeg had gekocht.


Ik heb me 2 dagen in kunnen houden van de vrijdag erop kon ik me niet meer in houden en ben ik terug gegaan naar de Etos en heb ik als nog dit supermooi blush palette gekocht samen met de Blush Brush van Real Techniques die de Etos sinds kort ook in het assortiment heeft.

De Make up Revolution Ultra Professional Blush Palette kocht ik voor +/- 11 euro (de prijs weet ik niet precies meer), maar voor om en na bij 11 euro krijg je 8 prachtig gepigmenteerde kleuren!
Daarbij koste de Blush Brush van Real Techniques 14,99 €.



 Ik vind de uitstraling van deze producten echt geweldig! Real Techniques is vast wel bij meer mensen bekend, maar revolution is misschien nog niet zo bekend. Revolution is niet erg duur maar de uitstraling van de producten van Revolution is erg strak en chique! Dat komt vooral door de gouden letters in combinatie met het zwarte omhulsel.

Dit zijn de swatches. Helaas is de belichting niet geweldig, maar na één keer door de kleur te gaan kreeg ik dit resultaat op mijn huid. De kleuren zijn van boven van links naar rechts waarna ik onder ben verder gegaan van links naar rechts. Er zijn 6 shimmer kleuren en 2 matte kleuren (op de foto de twee rechter kleuren in het palette).

 Kijk hoe pretty dit palette is!

Lot's of Love,
Anne-Lynn.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

"Nederland moet stoppen met adoptie!"

5 Bureaublad Achtergronden || AnneLynnKnol ❤️

Review: Magic Wimpers ♥